Bert-Natalie.reismee.nl

Azie Trawangan 3

Reacties

Reacties

Evelien

Dit is toch wel een hele mooie foto hoor in het paradijs. De verhalen zijn ook erg leuk om te lezen! Nog heel veel plezier. Hier regent en onweert het dus...... Geniet er nog maar van! Groetjes

Natalie

Hoi Evelien, leuk om al je reacties te lezen!!!
Ja het is hier fantastisch!! Hihi en lekker weer;-)
Ik had in de map van Bali al een foto van een cocktail gezet voor jouw. Staat ook tekst bij. Maar ik had nog een foto geplaatst zoals beloofd op het strand, maar omdat het internet af en toe zo slecht is plaatst hij niet alle foto's!!
Dus bij deze moet je alle foto's maar ff laten zien aan je man. Hahahahaha!! Dikke kus aan Dora en ik zie je geloof ik donderdag de 16e. Xxxx

Evelien

Oh, dat is jammer, maar hij heeft al veel foto's gezien hoor! Ik roep steeds moet je kijken enz. Vooral mijn dochter is erg enthousiast, dus ik denk dat we zeker een keer die kant opgaan, en dan kan ik mooi alle tips van je gebruiken haha. Dora vraagt ook steeds of ik je verhalen nog lees en je foto's bekijk, leuk hoor!Nou geniet er nog van! Xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!