Bert-Natalie.reismee.nl

Azie 2012 Voorbereidingen en aankopen....

Als eerst zijn we vorig jaar naar Tickets gaan zoeken om eerst naar Hong Kong te vliegen en later naar Jakarta (combi tickets) om over land naar Bali te gaan maar wel weer via Bali terug te vliegen.. naar Amsterdam.

Datum aanschaf Tickets 16-9-2011.

Dat lukte wel op internet maar de prijzen lagen erg hoog en kreeg en tip van iemand om gewoon World ticket center op te bellen en uit te leggen wat we wilden!

Zo gezegd zo gedaan, gebeld en later alleen maar mail contact gehad maar het was wel Super geregeld en de prijs viel mee vergeleken bij de rest!!

Ivo van den Akker kwam met de tip om voor rugzakken te kijken bij Compas Outdoor in Heerhugowaard en zijn direct (na 3uur) geslaagd voor 2 tassen, ook hebben we meteen hoesen gekocht voor om de rugzakken heen, als het gaat regenen of met transport met vliegtuigen... (dan blijven alle lipjes en ritsluitingen er op of er aan!!!)

We zijn later nog een terug gegaan naar Compas om nog een klein (overdag) rugzakje te halen en meteen wat sloten om de heleboel vast te leggen aan het bed of aan een verwarmingsbuis in het hostel of waar we ook verblijven....

Ook hebben we toilettassen aangeschaft, een leatherman, een onderwatercamera en snel drogende handoeken.

Van Anika,Ivo en Ivonius hebben we 'DE BIJBEL' gekregen. (lonely planet)

We zijn nog even bij het tropen centrum in het AMC langs geweest om de juiste inentingen te halen..... DAT WAS GEEN PRETJE!!!! (kunnen wij melden)

We hebben nog een paar kleine dingen nodig, nog wat kleding en dan zitten de rugtassen VOL!!! HA!

Check de foto's die we hiervan gaan plaatsen

Laughing