Bert-Natalie.reismee.nl

Nog 2 weken ......

To do / buy  list is empty right now... Jippey 2 rugzakken ( backpackers ) 1 rugzak ( daypack ) 2 regen hoezen ( Travel bags ) 1 money belt  1 leahterman 1 victorinox swiss zakmes 1 wereld stekker 2 paspoorten 8 vliegtickets  ( rest evt ter plaatse ) 1 hotel voucher Hong Kong 1 hostel voucher Jakarta 2 toilettas ( met inhoud ) 2 Micro tech ultra light handdoeken  2 Travel mummy ( lakenzak ) 1 lonely planet Bali & Lombok boek 1 lonely planet Indonesië boek 1 lonely planet Hong Kong app 1 notebook 2 IPhone  1 onderwater camera 1 HD video camera  4 x opladers 2 zonnebrillen 2 boeken 2 flacons deet 2 zonnebrand  1 after Sun 1 norit  1 kg ibuprofen  4 ik slaap lekker in het vliegtuig pillen! 80 lolly's,  om uit te delen aan kids  1 EHBO setje 1 naai setje 2 pennen 1 vochtige doekjes  Kleding Natalie & Bert Zwem kleding T shirts Topjes Kortebroeken Sokken  Schoenen Slippers Ondergoed Lange broeken Pfffff wat neem je alluhmaal wel niet mee !!! Dus dit moet het zijn, hier moeten we het mee redden. Tot het volgende bloggie!! =]