Bert-Natalie.reismee.nl

Azië Pangandaran 3

Vandaag...... Rustdag!  Nu we toch wakker zijn gaan we lekker ontbijten op ons balkonnetje met een lekker kopie thee er bij.  Tijdens het ontbijt komt er een meneer naar ons toe met de mededeling dat er iemand komt voor ons om 13:00uur vanmiddag! Jippeeeeyyy laten we het hopen!!!  Na het ontbijt hebben we het wasgoed bij elkaar gezocht en af gegeven bij een meisje van het hostel, die voor €1,- het gaat wassen en 's middags weer komt terug brengen.  We besluiten een wandelingetje over het strand te maken en zo de andere kant van Pangandaran te ontdekken. Het is een heerlijke wandeling zo met de voetjes door t water en het zonneke op het bolleke.  Bij terug komst besluiten we lekker ff bij het strand tentje wat te drinken en daar de tijd vol te maken tot 13:00uur.  We lopen terug naar ons huisie en daar zit op ons balkon de vrouw te wachten die ook mee was op de heenreis hier naar toe en probeerde dingen uit te leggen in het Indonesisch, maar we kwamen er een x echt niet uit hahah ik gaf haar de centen en zij mij m'n iPhone.., Jippeeeey ik was helemaal happy!! Alles ff gecheckt en er is niet mee gebeld, hij stond alleen op het Engelse menu en de wekker stond nog steeds aan.... Dat moet irritant zijn geweest hahaha.  We gaan weer wandelen om een ATM te vinden en daar is heerlijk een paar miljoen uit te trekken, ja dat geld hier blijft leuk! Op de aangegeven plek van de LP staat geen ATM meer dus we besluiten verder te lopen en komen langs een supermarktje.... Oh ffiies cola kopen en water! Oké hup naar binnen en daar staan twee Duitse meiden bij de kassa en ik vraag direct of zij al een ATM hebben ontdekt in dit dorp? Ja dat hadden ze.. Loop maar met ons mee, wij moeten ook pinnen! Owh oké... Ff wat kopen en dan zien we jullie zo buiten? Cool!!  Buiten pakt een van de meiden een kaart er bij en laat ons zien dat er nog een ATM is en die is totaal aan het eind van het dorp!!!  Oké lekkere wandeling haha.  Bij terugkomst gaan we ff wat eten op het strand, de zon gaat langzaam onder en in de lucht zien we alluhmaal grote zwarte vogels overtrekken, ik vraag aan een local wat dat is en hij zegt dat het vleerhonden zijn, je weet wel zo als Batman??? Oh oké. Ze vliegen van uit de jungle naar het vaste land om daar te eten, ze zijn ruim één meter breed en we vangen ze met vliegers!! Vliegers? Ja daar binden we touw aan vast met vishaken en zo vangen we ze in de lucht en eten ze vervolgens op!! Mmmm oooh en als je het hart op eet, dan ben je in 1 keer van je astma af!  Na een uurtje brand het kampvuur weer en zitten er inmiddels een mannetje of 15 aan onze tafel.... En ja hoor daar gaan we weer!!! 2x gitaar 1 trommel 1 viool en 2 zangers een klein beetje alcohol en het strand feest is weer compleet!! Tot Naat zich in eens de ****** schrikt en wijst naar de lucht.... Wooow!!! Twee felle lampen springen aan en komt recht op ons af met hoge snelheid!!! Hee wat is dat?? Now worries!!!  Het is maar een vliegtuig en die gaat hier op het strand landen. Huh!! Wat?? En voor dat wij het begrijpen staat ie al aan de grond, draaid om en stijgt weer op... Zoeffffff weg is ie!! Mmmm raar! Maar de man legt uit dat dit een oefening is van een piloot, die ook in het donker op het strand moet kunnen landen en zeker in noodgevallen.... Eerst maar ff een borrel!!! Wat een mafkezen hier hahaha We genieten nog even van de liedjes, van de mensen en de omgeving. We laten het hierbij en gaan lekker naar bed! Morgen trekken we de jungle in, spannend!

Mo

Lekker bezig Bert, eerst je credit card en daarna je IPhone. Maar goed dat ze daar zo eerlijk zijn, ha ha! Hebben ze niet effe je mobiele internet ingeschakeld, of kon dat niet? No ja, gelukkig heb je hem weer!
En dat vliegtuig, da's effe schrikken! Gelukkig raken jullie snel gewend en zitten jullie tussen de locals. Dat is toch wel het leukste lijkt me zo!
Geniet van de jungle. Zal wel weer totaal verschillend zijn met wat jullie de afgelopen dagne hebben meegemaakt! Succes met alle wilde dieren! Hebben jullie wel deet mee.
X
Mo

Kim

Wat super gaaf om te lezen laat staan mee maken!! Ben best jaloers!! Geniet er lekker van lieverds! Xxxx