Bert-Natalie.reismee.nl

Azië Bali Lovina

Zoooo heeeeee!!!!! Wat hebben wij geslapen!!! Niet normaal meer.. We moesten ons zelf wakker maken hahaha! Meteen een heerlijke (warme) douche genomen en even op ons terrasje gezeten en genietend van de zee geluiden om ons heen. Oké dit is toch wel Paradise island!! Op het gemakkie aangekleed en op naar het restaurant voor n heerlijk ontbijtje , een omelet met toast en natuurlijk een heerlijke smoothie van diverse vruchten. We gaan even een kleine planning maken en bezoeken een reisbureau om even te informeren over hoe of wat naar de volgende bestemming. We gaan dus overmorgen om 06:00 weg uit Lovina, met een privé busje worden we naar Ahmed gebracht, alwaar een "klein" speedbootje op ons ligt te wachten die ons naar de Gili eilanden brengt! Retour met de speedboot is ook al gepland, maar dat zal van af Lombok zijn naar Pandangbai en met een privé busje naar Ubud!!  We boeken ook meteen een tourtje voor morgen  "de Lovina " tour. Maar voor we aan die tour gaan beginnen zullen we ons eerst om 06:00 moeten melden bij de receptie om even later met een bootje de zee op te gaan om dolfijnen te spotten!! We gaan richting het strand om inmiddels even wat te lunchen bij een van de warung's. We bestellen allebei een club sandwich en nemen wat te drinken, Jaaahhoooor!!! Daar zijn ze weer!!!!! Iris en Leoni komen de hoek omzeilen en we zitten meteen te ouwenelen over hoe/wat we de laatste dagen wel/niet mee hebben gemaakt. Het is meteen weer gieren en brullen!! We gaan met z'n vieren ffies eten en spreken af om vanavond Lovina onveilig te maken. Even later plonsen we in het zwembadje op het park en genieten we even van de zon en de rust om ons heen!! Even terug naar de bungalow en lekker douchen!! (na 2 weken koud water uit een verrotte douche kop of uit een emmer, is een warme douche echt heeeeeeeerlijk!!!!) we gaan naar de receptie om even te internetten, even wat foto's plaatsen en ff Facebooken !! We zien vanaf hier langzaam de zon ondergaan en bestellen er een heerlijk drankje bij! Op naar t strand om uit eten te gaan, om ons heen alleen maar vuurwerk en het is prachtig om te zien!  Na het eten gaan we naar een kroeg en niet veel later komen Iris en Leoni ook aanschuiven en word het een dolle boel!! Iets met Arak, limoen en honing!!! We zingen mee met de band en gaan zelfs dansen!!! Prima spul dus. Hahahaha onderweg nog even voetballen met een portemonnee en gaan richting "huis" .......   Pfffff we zijn kapot!!! (toe aan vakantie =] )

Mo

Nou ik ben na een paar uur lezen weer helemaal bij. Hoeveel maanden geleden zijn jullie ook alweer vertrokken? Ha ha, echt ongelofelijk wat jullie allemaal meemaken! En leuk dat jullie zoveel gezellige mensen ontmoeten onderweg!
Wij vertrekken zondag naar Frankrijk, even wat anders, maar toch ook veel zin in! We gaan sinds jaren weer kamperen, pfff! Gelukkig komen pa en ma en Duncan ons de eerste week een beetje meehelpen, dus dat komt zeker goed!

Geniet nog en wij houden contact!

X
Mo