Bert-Natalie.reismee.nl

Azië Gili Air 4

Meneer de Haan heeft ons wakker gemaakt en dat vinden wij prima.  Eerst maar weer eens ontbijten en dan eerst ff boot tickets kopen naar Bangsal en de bus naar Senggigi. Dat gaat erg gemakkelijk en zijn dan ook zo klaar.  Mmmm eerst maar even naar 't strand en daar lekker luieren. Als we ff uit geluierd zijn gaan we heerlijk lunchen en meer dan eten en drinken valt hier ook niet te doen! Haha.  We gaan de zee in en er weer uit en er weer in ...enz enz enz.... Pfff vermoeiende dag zeg =] Als de avond zijn intrede doet gaan we ons opfrissen en even wat foto's proberen te uploaden..... Nope geen goed plan vandaag zegt de laptop! Oké andere keer dan!! Op weg  naar een resto'tje om het avond eten uit te zoeken, we zijn er gouw uit, Natalie gaat voor een spies met Kip en ik ga voor de Baracuda. Niet zo'n hele grote hoor???? Maar eentje die heerlijk net niet op mijn bordje paste hahaha.  Dit is wel een van de lekkerste vissen die ik ooit heb gegeten!! Jammie!  We drinken nog een "laatste Gili avond borrel" en gaan ons mandje opzoeken!  Morgen naar Lombok.  ( lekker kort bloggie =] )